Khamis, 21 Jun 2012

sayangku adalah dunia dan akhirat

Dear boyfie .....

Aku mungkin bukan yang terbaik
Aku mungkin bukan yang solehah
aku mungkin bukan yang tercantik
dan aku juga mungkin bukan kesayanganmu dunia dan akhirat
TAPI
ketahuilah sayang bhawa engkaulah cinta aku dunia n akhirat

 aku
memilihmu sebagai imamku
walaupun ku tahu masih ada lagi yang layak
untuk membimbing dan menjadi imam untukku dan 
anak2 ku satu hari kelak.

untukmu wahai imamku,
jagalah ak, jagalah hatiku..sesungguhnye hati ini rapuh
imamku...
jagalah dirimu, adab, tutur kata dan kelakuanmu
Jagalah cintamu untuk Allah dan juga aku
Cintailah Allah terlebih dahulu sebelum aku

Dengan jarak yang jaoh ini
aku hanya mampu berdoa dan memohon dariNya untuk mnjagamu

Seandainya ditakdirkan kau bukanlah jodohku
aku redha dengan ketentuanNya
sesungguhnya Allah lebih tao ape yang terbaik untukku

Tiada ulasan:

Catat Ulasan