Sabtu, 30 Jun 2012

negtif thinking

hati seorang wanita yang rapuh..mudah saja terluka krn dye yg disayangi...hurmm.. Kerana jaoh di mata, ape yg dilakukan dia pon kita ta tao..that's y juz serahkan pada yang Maha Esa tntg sgalanya.. hurmm.. knp hati torg wanita tuh rapuh erk?? bukan niat mempertikaikan ciptaan-Nya, tapi spt ta sanggup mnahan rase sakit di hati,rindu yg kian bertmbh hny untk dia.. 


cinta kami... jauh..... teramat2 jauh.. 
sms + col + jumpe teramat2 jarang skli..lau gurl laen agaknye da lame blaa kot. tapi aku, still agik mnuggu.. ntah dye untuk ak or x ak pon xpasti. Kdg ak bsyukur kami jauh, kadang ak trase peritnye bila ditinggal ksepian sendiri.. kdg tertanya2, siapa ak dihatinya.. 4 ogos t da na masuk 2taon ktorg couple. Tapi ntah knp ak masih blom knal sape dye sbnarnye.Ntah knp trase masih ad kurangnya.. Smoga ALLAH berikan ak ptunjuk-Nya..


Tadi baru lpas col anda.. dgr dari suara tuh saya tao awk mang happy . sbbnye saya xtao..na btanya tkot dktakan bz body plk.. tapi Demi Allah..saya xsdap ati.. sbb sblom tuh awk klua, n then when i col u said da kat umah.. na pcaye or tak same bnyak sbb esok awk cuti.. saya na msg,tapi skping msg saya pon awk xeply.so saya xtao na ckp pew da.na wat pew pon saya ta tao.. tapi saya leh rase something la mfk.. huh!!


- YA ALLAH BERIKANLAH AKU PETUNJUKMU :(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan