Khamis, 23 Jun 2011

wahai kamoo...

Baru kiniku sedar ak disayangi ramai org...thanxs a lot to all.tapi sayang ak da lukakan hati mereka.maaf syg...Mgkin dalam diam kte sling syg.tnp kte sndiri sdar prasaan tu mncul.Tapi kte masih mampu mngawalnye krn EGO yg ade dlm diri kite masih lagi bernyawa.Krn EGO tulah wat kite saling mnjauhi coz kte xmo prasaan itu ada tp kte silap.Mgkin lidah mampu untk mnipu tp hati tidak..Dan skrg bila kita da mnjauhi,sglanya dah terbukti.kamo sayang saya kan??Kamo slalu ada saat saya perlukan kamo.Sy mngaku sy sygkan kamo,tp maaf awak..Hny sbg seorg kawan.Krn bagi saya seorg kawan xmampu diganti n sbb tulah saya xnak kamo jd ssorg yg lbih dlm hdup sy krn sy xnak ad pgnti kamo..dah bertaon2 kite knal knp baru skrg kamo ketepikan ego kamo...Maaf awak..saya dah sayangkan org lain...sy arap kamoo ttplah mnjdi sahabatku...

2 ulasan: