Selasa, 28 Jun 2011

me ngokngek!!

hurrrmmm....don't know why tapi nie lah hakikatnye..xtao cmne nak wat.ak try fikir carenye tapi xjadi.All about my health.huh!tol2 teruk skrang.pew nak buat yer?? jumpa doktor kah??malasnyeee...nothing lah lau jmpe doktor.Yelah,tao..mmg ak ta dgar cakap,keras kepala..xmo dgar cakap ma..Dari dulu lagi ma suh jmpe doktor,tgok kot2 doktor leh gtao pape..Malas2..ak malas nak dgar lah result yang akan kua dari mulut doktor tuh,bek ak diamkan diri sudaaaa..kan??hohoho..EIYFA ADALAH ORANG YANG DEGIL!!!kan??haha..let it be..who care's..dah besarkan..pew lah.Malas nak fikir sal pnyakit2 nie..slagi hidup,enjoy sepuas2 hatiku..walalala..=p xde sape yang boleh paksa ak,suh jmpe doktor or what.sbb SAYA XKAN PEGI!!saya suka ble jadi camni berat badan saya trun lah..haha.CAdbUry kamoO laNgsung xmengemukkan sAya..tiaP2 hAri beRat bAdan sAya trUn 1kG.wAhahah..susaH nak pErcaya kan??pApe pOm,saya yAng tImbAng bErat sAya,sO sAya jElah yAng tAo tuh..kEpala ak skunk da nak kena hAntuk di diNding Kot..tIap2 aRy wAT hAl..Adush!!OtAk sAkit still aGik lEh upDate bLog kAn??Larh..upDate jeLah sElaGi aQ xMATI..sLagi NYAWA ak di BADAN..hakhak..Dah2,xLEh nak tahan dah hadap lappy lame2..kEpAla aQ da stArt dah..hohoho..assalamualaikum...^___^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan